Poiana Stanii la inceputul primaverii

Impreuna cu prietenii din liceu am urcat catre alt loc pitoresc din Sinaia. Poiana Stanii este o pajiste alpina la altitudinea de aproximativ 1000 m unde poti vedea un peisaj splendid. Brandusele si ghioceii sunt la tot pasul primavara, ai impresia ca traiesti intr-o lume de vis. Ne-am asezat cu grija patura pentru a nu strica florile minunate ale primaverii. Am jucat carti si badminton . Am povestit ce clipe am mai avut in ultimul timp , ce filme am mai vazut. Ne-am amuzat cu bancuri si glume. Dar pentru ca am stat prea mult la soare, cativa dintre noi ne-am inrosit pe maini precum racii si a trebuit sa ne dam cu creme cateva zile pentru a scapa de arsura. Spre intoarcere am cules si noi cateva flori si am venit bucurosi spre casa. Desigur ca parintii mei nu au fost prea incantati sa vada ca m-am inrosit asa de tare pe maini din cauza soarelui , dar s-au bucurat ca am petrecut timpul in mod placut alaturi de prieteni.